venres, 10 de xuño de 2016

Ginecología psicosomática

Ginecología psicosomática
Hace algún tiempo os hablé de la ginecología psicosomática. Desconocía la existencia de esta perspectiva hasta que, al pedir cita para hablar con el ginecólogo que me operó, descubrí que tenía una consulta de este tipo. Y hasta ahora mi nivel de satisfacción es de 10. En consulta me escucha, ha leído mi historial, me pregunta, se preocupa por mi bienestar emocional, no solo soy una cifra. Nunca mira el reloj. Os podéis imaginar que con estas premisas no abundan las consultas psicosomáticas en la Seguridad Social, ni los profesionales formados adecuadamente. Para las que estáis interesadas, tengo algunos nombres de estos profesionales (algunos con consulta privada). Me escribís y os digo. Aquí va un enlace con algo de información.
 
http://ispog2016.es/
 
Xinecoloxía psicosomática
Hai algún tempo faleivos da xinecoloxía psicosomática. Descoñecía a existencia desta perspectiva ata que, ó pedir cita para falar co xinecólogo que me operou, descubrín que tiña unha consulta deste tipo. E ata agora o meu nivel de satisfacción é de 10. En consulta escóitame, leu o meu historial, pregúntame, preocúpase polo meu benestar emocional, non só son unha cifra. Nunca mira o reloxo. Podedes imaxinar que con estas premisas non abundan as consultas psicosomáticas na Seguridade Social, nin os profesionais formados adecuadamente. Para as que estades interesadas, teño algúns nomes destes profesionais (algúns con consulta privada). Escribídeme e dígovos. Aquí vai una ligazón con algo de información.
 

Ningún comentario:

Publicar un comentario