mércores, 27 de abril de 2016

Nuestra placenta

Nuestra placenta
En mi plan de parto escribí: "Mi placenta. En caso de que no se me entregue, llevaré el material necesario para que mi acompañante realice su impresión sobre papel en cuanto el personal la revise". La placenta, ese órgano tan impresionante que fabricamos a medias, no es basura, aunque en los hospitales sea tratada como tal. Deberíamos poder decidir sobre ella. A mí me hubiese gustado enterrarla. No me la dieron así que me conformé con estamparla. Es un procedimiento muy sencillo. Tan solo se necesita papel de acuarela. Se dispone sobre una superficie firme y se aprieta la placenta contra él, recreando la forma que queramos, incluyendo el cordón o no. Después, rociamos con laca para que se fije y lo dejamos secar. A día de hoy, en nuestras circunstancias, estas láminas tienen para mí un valor incalculable. Es de lo poco tangible que tengo de ella. De lo único. Ya no voy a tener más. Tan sencillo, tan valioso.

A nosa placenta
No meu plan de parto escribín: "A miña placenta. No caso de que non se me entregue, levarei o material necesario para que o meu acompañante realice a súa impresión sobre papel en canto o persoal a revise". A placenta, ese órgano tan impresionante que fabricamos a medias, non é lixo, aínda que nos hospitais sexa tratada como tal. Deberiamos poder decidir sobre ela. A min teríame gustado enterrala. Non ma deron así que me conformei con estampala. É un procedemento moi sinxelo. Tan só se necesita papel de acuarela. Disponse sobre unha superficie firme e apértase a placenta contra el, recreando a forma que queiramos, incluíndo o cordón ou non. Despois, pulverizamos con laca para que se fixe e deixámolo secar. A día de hoxe, nas nosas circunstancias, estas láminas teñen para min un valor incalculable. É do pouco tanxible que teño dela. Do único. Xa non vou ter máis. Tan sinxelo, tan valioso.

Ningún comentario:

Publicar un comentario